Gårdagens fika - lätt IQ-befriad

Det började med att frugan skickade ett mess om vart dom va, för att sen ringa och bekräfta att dom va på just det stället hon hade skickat sms om, bara det att jag inte hörde vad hon sa. Det jag hörde va; "vi är på afrika salongen och tar servetter", så efter att ha tänkt över det hon sa i ungefär en sekund för mycket säger jag att jag inte hör vad hon säger, och när man säger så i telefon så pratar man helt automatiskt högre själv, trots att man vet att den andra personen hör dig helt utmärkt! Vilket ledde till att folk tittade på mig som om jag va en idiot. (med all rätt! varför ska man gå å skrika i en telefon för?) När jag sedan kommer dit flyter allt på bra tills Anna går. Sedan sitter jag, Emma å Helena där, nu kommer jag inte ihåg vad vi pratade om men samtalet gick ungefär såhär;

jag; Det hade vart kul om man gjorde såhär
Emma; ah...
Helena; jo...
Emma; vaddå?
Jag; ah, det där
Helena; jo
Emma; ah
Helena; vaddå? va pratar vi om?











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0