Saknar min fru!

Haha, läser föregående inlägg av frugan och asgarvar. Behöver inte beskriva min helg för den ser ut ungefär som hennes. Snö, hata SJ och sjukt störda människor. Asså, vi lär ju fortfarande bada i snö på midsommarafton för i helvete! Jag verkligen hatar detta jävla skitväder, denna årstid -SNÖ! Vem fan tycker om snö?

Har inte träffat frugan på hela...eeh (räknar), 4 dagar? Börjar bli lite jobbigt eftersom vi hänger 24/7 annars. Så bestämde mig för att ringa bruden på jobbet haha. Bara för att fråga om hon vill ha mat tills imorgon, vilket hon ville så klart. Så jag ska laga mat åt henne, lyxmiddag -makaroner och köttbullar.

Först ska jag ta mig till dyra konsum och handla bajspapper och cigg. Livsnödvändiga grejer.













Kommentarer
Postat av: Anonym

bajspapper snor man på jobbet emma!

2010-02-23 @ 16:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0