Seriöst, vad är problemet?

Asså, jag kom hem vid halv 5 typ. Har inte gjort ett endaste jävla skit sen jag kom hem och jag menar det. Jag ljuger inte!! Suttit vid datorn 99% och tänkt gaaanska mycket på vad i helvetet man gör på sin lediga tid. (?!) Joo! Va precis på väg och klicka hem kläder från H&M för 3500 kr. Hmm, tanken slår mig nu -är jag störd?

Dessutom ringde jag fru Michaela på jobbet och fråga om pizza gick bra som "kvällsmat". Är jag ännu mera störd nu för det?

Kan se oss två om 100 år (för allt vin- och öldrickande är så hälsosamt) när vi sitter i kyrkan, eftersom jag är kristen, och jag lovar; detta skulle kunna kläckas från våra munnar.

Fan vad jag hungrig jag är!!! Kom igen och sluta jobbet nuuu dååå!

 

 

 

 

 

 

'

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0