År 2010 - Listan

  • Promenad varje dag!
  • Träna minst 3 ggr/vecka!
  • Mer sociala!
  • Snacks högst 2 ggr/vecka!
  • Knulla med kondom!
  • Raka minst 1 gång/vecka!
  • Spara minst 2000 kr/månad!
  • Utflykt 1 gång/månad!
  • Skaffa nya lgh!
  • Minska på onödiga serier!
  • Vara mindre bittra och negativa!

Okej... så den första punkten håller vi än så länge, men vi skjuter på tiderna hela tiden. Bojan! Du har brutit mot seriepunkten, du la tom till en serie, så jag tog tillbaka en jag tog bort...
Tror vi får diskutera vidare om popcorn frågan nu nån dag

EDIT from Bojan; asså! jag la till en serie till mina (som jag btw kan räkna på båda mina händer) och du tog tillbaka en...du har ju typ 25 styckna du kollar på. Jag KAN lägga till. Och popcorn...popcorn är snacks men snacks som är nyttigare än annat snacks. Men fortfarande snacks. Snacks som snacks va fan. Och just ja, inte svära lika mycket lades till...på min egna lista kanske?

Asså du bestämde det helt enhälligt utan diskussion? Igår va du villig till att ha överseende med popcorn!
Å när det gäller serier, jag tog bort fem eller fler, så när du lägger till en ny kan jag ta tillbaka en gammal!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0