herregud så trött!

Tror jag ska dö av trötthet! Plogbilarna började köra utanför vid halv fyra inatt! Jobbat med världens stressigaste brud idag, jag har bara lust å skrika åt henne å svälja, hur stressig e man inte om man inte ens hinner svälja liksom!? Å när hon pratar, eller pratar, hon bara låter för allt går så fort, å e så inbäddat i saliv, så känns d som om nån övar med en sån där boxningsgrej (en sån som går asfort om man kan slå rätt på den) i mitt huvud. Nu ska jag till affären i å inhandla mat å kvällsmat åt mig å frugan. Får bara hålla tummarna att jag inte där av trötthet på vägen dit, för då får frugan gå hungrig, å d vill jag ju inte.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0