1 vecka...

Detta är ju jävligt kul. 1 vecka utan fru och jag håller på att dö av uttråkning. Vad finns det att välja mellan? Antingen inget, sitta hemma och dö i soffan...eller festa med Åman och det slutar aldrig bra. Hänt 3 ggr nu och varje jävla gång mår man dåligt dagen efter. Ne, det får räcka med Åman, han får inte ta hand om mig längre -han gör det inget bra. Han förstör min lever bara.

Så vad jag gör jag när fru ät borta...sitter på balkongen och röker sönder mina lungor istället (inget nytillkommet iofs). Dricker kaffe så jag snart spyr på det. Hänger med Helena vilket bara gör så man bränner pengar på shopping. Men det är kul. Jag glömmer att vattna blommorna (kom jag på nu), men va lugn. Dom har inte dött ännu, dom mår fint.

Jobbar gör jag med....vilket jävla liv man lever. Du missar iaf något, hur fint allt blir runt omkring här. Allt blommar!

Ser du blommorna?? Ne...pissbilder. Men de vita är inte påskfjädrar, de är träden som blommar. Och på bara några få dagar har alla träd blivit gröna!

 

Saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0