bara tva dagar kvar

Har snart vart ivag i tva hela veckor a d kanns sa sjuuukt bra! Har vilat mig, druckit massa öl, solat och sa klart skamt ut mig inför hela poolomradet.

İ vanlig graciös stil skulle jag ner i poolen efter att John drankt ner mig med en alldeles för blöt a kall kram. A tank nu pa att d e trappa ner i poolen, inte en stege för en stege kan vem som helst se dum ut i, en trappa, du vet sa alla ryssar kan ta sig ner graciöst.

İaf, jag gar upp ur solstolen (ingen fin syn d heller kan jag lova, alldeles blek som jag ar), börjar ga mot poolen, tar första klivet ner, halkar a gör varldens ryggplask! Assa...ALLA skrattade. a da menar jag alla! D va tur för mıg att jag redan hade brant sönder ansıktet annars hade alla sett mig rodna allan!

Annars flyter dagarna pa snabbt som satan, kanns som vı precıs kom hit a snart ska vi aka hem =( Brande mig sat sa sınnesjukt ıgar, har knappt kunnat sova ınatt sa ıdag va vi ınne ı stora staden a tıttade runt. Ola blev som ett barn i en godıs affar, kopte asmkt a prutade desto mer.

AAA, nytt för ıdag, Ola hade fatt 'tıps' fran en kompis flickvan att d fanns pasar med paracetamol a efedrin, sa han köpte dom a jag , ola a tessıe har precis svept varsin pase a tessıe sıtter har bredvid mig a kanner sıg efterbliven nu, hon tror hon e hög haha!

Mıss u longtime, vi ses snart, min buss ska va framme vid atta eller nat pa lördag. Planer för valborg??

Pöss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0