Valborg

Mitt mellannamn. Men det va inte de jag skulle säga.

ÄNTLIGEN!! ÄNTLIGEN!! oh my goood.

Idag kommer fru hem, men så jävla najs då för fan! Som jag har längtat. Ett liv utan henne skulle se ut ungefär så här; fylla med åman, fylla med åman, fylla med åman, bakisdagar helt ensamma, fylla med åman...osv. Och så lite häng med Helena då. Yay!

Med Fru är livet så mycket roligare...det är ju roligare att dela det tråkiga med någon lixom. Endast 5-6 timmar kvar!

Idag blir det btw grillning med (drum drum) Åman. Grillning och öl sen mer öl med fru. I hope, har inte hört något från henne, fast jag vet att hon är i Sverige! Men vet vad hon gör...så jag väntar otåligt.


Swing swing!

Och du, din öl är slut. Men du kan va lugn. Jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0