En början....

Ja, idag har man varit på liten promenad, fikat med räksmörgås/köttbullesmörgås och en massa jävla kaffe. Är det nyttigt? Låt oss säga att det är det. Sedan har jag tagit Mivitotal Plus och då skaffat mig en massa vitaminer och mineraler. Sedan har jag käkat en apelsin -C-vitaminer AB. Vi har varit och solat och skaffat oss lite fake-Vitamin D. Vet inte ens om man, genom att sola solarium, får vitamin D...? Låt oss säga det gör det. Sen ska vi färga våra ögonfransar och hålla vårat utseende fint och trevligt. Rakade mig i fredags....gillar livet och är jävligt nöjd för tillfället -inte bitter osv. Så om man tittar på denna listan så kan man ju säga att man är på rätt väg. Typ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0